Dernière modification : 22-05-2019

Référence

2427851

Description

Catégorie du métier

Directeur d'agence bancaire

Secteur d'activité

Tous les secteurs

Lieu d'activité

LOUVAIN [ARRONDISSEMENT]

Fonction

Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als m/v: Zelfstandig kantoorhouder voor een kantoor in regio Dijleland
Functie:

  • Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.
  • Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.
  • Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.
  • Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.

Votre profil

Formation(s)

ÉtudeDomaineDescription
Bachelier professionnel//

Expérience(s) professionnelle(s)

DuréeSecteurDescription
24 mois//

Description libre

  • De activiteiten van een team coördineren
  • De financiële operaties intern controleren (beheer van rekeningen, beursorders doorgeven, ...)
  • Een partnernetwerk uitbouwen
Informatie over de sector, reglementeringen, technische informatie en mediaverslaggeving opvolgen
  • De organisatie vertegenwoordigen bij besluitvormende organen (raad van bestuur, ...) of tijdens evenementen (vakbeurzen, ...)
  • De activiteiten van de organisatie inventariseren en organiseren (bankagentschap, groep van agentschappen, ...)
  • Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • De boekhouding van de organisatie opvolgen
De registratie van financiële operaties en reglementaire boekhoudkundige bewijsstukken verifiëren
  • De activiteiten van de organisatie evalueren (bruto bedrijfsopbrengst, gerealiseerde nettowinst, ...) en correctieve maatregelen bepalen (commerciële buurtcampagne, ...)
  • Klanten adviseren over het beheer van hun financieel vermogen en aan hun noden aangepaste producten
  • Een beslissing nemen over de financieringsdossiers met de betrokken dossierbeheerder
  • Kritieke dossiers binnen de organisatie opvolgen (debiteurenrekeningen, aflopende beleggingen, ...) en de te ondernemen acties bepalen (weigering van betaling, sanctieprocedure, ...)
  • Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerciële omgeving is een pluspunt.
  • Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.
  • Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.
  • Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.
  • Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak.

Langue(s)

LangueNiveauDescription
NéerlandaisBonne connaissance/

Contrat

Régime de travail

Temps plein de jour

Type

A durée indéterminée

Salaire

Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep. Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta.

Contact

Nom du contact

Tom Bertens

Localité

-

Modalités de candidature

Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de sollicitatiebutton en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

Chaque jour, de très nombreuses offres d’emploi sont diffusées via le site web du Forem. Et des dizaines d’autres sites sont à ta disposition également. Pour sauvegarder des offres d’emploi ou pour créer un système d’alerte personnalisé sur base des critères de recherche qui te correspondent, tu dois disposer d’un compte sur le site du Forem. Pour le créer, c’est par ici.