Dernière modification : 24-04-2019

Référence

2482417

Description

Catégorie du métier

Conseiller en emploi et insertion professionnelle

Secteur d'activité

Autres services personnels

Lieu d'activité

TIENEN

Fonction

Het Poetsbureau is een sterk groeiend dienstenchequebedrijf en wij breiden nog ver uit! Als assistent van de kantoormanager is het jouw taak de inkomende vragen en opdrachten van zowel klanten als werknemers te behandelen. Je staat klanten telefonisch of gewoon op kantoor te woord betreffende hun huishoudhulp. Naast het klantencontact en de gesprekken met onze werknemers, is het opvolgen van de administratie en planning een groot deel uit je takenpakket.

Votre profil

Formation(s)

ÉtudeDomaineDescription
Ens. g?n?ral 3?me degrDomaine non pr?cis/

Expérience(s) professionnelle(s)

DuréeSecteurDescription
6 mois//

Description libre

  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
E-mails behandelen
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsenWe zoeken een vlotte, stressbestendige en gedreven kandidaat die betrouwbaar overkomt naar de werkgever, mede-collega's en klanten. Ervaring is interessant maar niet noodzakelijk. Belangrijk is de motivatie om er iets van te maken en een respectvolle, eerlijke attitude. De juiste prioriteiten kunnen stellen, commercieel ingesteld zijn en kunnen multitasken is een must!

Langue(s)

LangueNiveauDescription
NéerlandaisTrès bonne connaissance/
FrançaisBonne connaissance/

Contrat

Régime de travail

Temps plein de jour

Type

A durée indéterminée

Salaire

Je komt terecht in een jong dynamisch bedrijf met een hart voor mensen. Je krijgt de mogelijkheid om zelfstandig en ondernemend te functioneren binnen een sterke structuur. Er wordt gezorgd voor een goede begeleiding en de mogelijkheid mee te groeien met de organisatie. Toffe en dynamische collega's. Verder kan je rekenen op een aantrekklijk salarispakket afhankelijk van je werkervaring en aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en mogelijkheid tot firmawagen.

Contact

Nom du contact

Dhr. Steven Berghs

Localité

-

Chaque jour, de très nombreuses offres d’emploi sont diffusées via le site web du Forem. Et des dizaines d’autres sites sont à ta disposition également. Pour sauvegarder des offres d’emploi ou pour créer un système d’alerte personnalisé sur base des critères de recherche qui te correspondent, tu dois disposer d’un compte sur le site du Forem. Pour le créer, c’est par ici.