Dernière modification : 19-07-2019

Référence

2492540

Description

Catégorie du métier

Opérateur call-center

Secteur d'activité

Fabrication de lampes et d'appareils d'éclairage

Lieu d'activité

OOSTROZEBEKE

Fonction

We zijn op zoek naar een sales assistant voor de franstalige markt. - Je gaat actief op zoek naar nieuwe potentiële klanten binnen de doelgroepen: eigen research, tips van derden opvolgen, ...

  • Je stelt scripts op om bepaalde doelgroepen te contacteren, u helpt bij het zoeken naar een goede marktaanpak, ... - Je staat in voor het agendabeheer van twee account managers:U stelt in overleg de weekagenda samen, plant bezoeken en belt contacten op
  • De agenda is een mix van offertebesprekingen, bezoeken aan lopende projecten, afspraken met potentiële nieuwe klanten en reeds bestaande klanten. - Je staat in voor het onderhoud van relaties met bestaande klanten via telefoon. - Je slaat alle informatie gekregen door klanten, vertegenwoordigers en anderen gestructureerd op, verwerkt deze tot verschillende “to do’s” en volgt deze op wanneer nodig.
  • Je bent verantwoordelijk voor de samenstelling en het beheer van de klantendatabase.
  • Je staat in voor het dagelijks beheer van de adressenbestanden en gegevens van de bestaande en potentiële klanten: bijhouden en actualiseren van de database - Opzoeken van gegevens en exporteren naar verschillende formaten voor andere diensten

Votre profil

Formation(s)

ÉtudeDomaineDescription
Ens. g?n?ral 3?me degrDomaine non pr?cis/

Expérience(s) professionnelle(s)

DuréeSecteurDescription
6 mois//

Description libre

  • Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)- Je spreekt vlot in het Frans en Nederlands. Duits en Engels zijn een pluspunt. - Je beheerst de programma’s Word en Excel - Je kan zowel zelfstandig als in team functioneren - Kennis van microsoft CRM en NAV is een plus.

Langue(s)

LangueNiveauDescription
FrançaisTrès bonne connaissance/
NéerlandaisBonne connaissance/
AnglaisNotions élémentaire/

Contrat

Régime de travail

Temps plein de jour

Type

A durée indéterminée

Salaire

- Full-time functie - Marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen - U komt terecht in een dynamische omgeving waar u uw mogelijkheden en verantwoordelijkheden verder kan ontplooien.

Contact

Nom du contact

Dirk Steyaert

Localité

-

Chaque jour, de très nombreuses offres d’emploi sont diffusées via le site web du Forem. Et des dizaines d’autres sites sont à ta disposition également. Pour sauvegarder des offres d’emploi ou pour créer un système d’alerte personnalisé sur base des critères de recherche qui te correspondent, tu dois disposer d’un compte sur le site du Forem. Pour le créer, c’est par ici.