Dernière modification : 20-09-2019

Référence

2552589

Description

Catégorie du métier

Opérateur call-center

Secteur d'activité

Distribution et commerce d'électricité

Lieu d'activité

LEUVEN

Fonction

Wie is Mega? Het bedrijf werd in 2013 opgericht door jonge ondernemers die bezorgd zijn om het milieu. We zijn een lokaal en duurzame Belgische energieleverancier. Deze jonge onderneming is in het hele land actief en levert al aan meer dan 100 000 klanten duurzaam goedkopere energie! De Job

  • De klanten via verschillende kanalen helpen (telefoon, e-mail, chat, sociale netwerken, etc.) binnen alle diensten van Mega (inschrijving, contractuele voorwaarden, verhuis, facturatie, betalingssituatie, etc.) en de energiemarkt (werking, groene energie, etc.).
  • Analyseren van klantendossiers, oplossingen voorstellen en de opvolging ervan doen.
  • Prospecten inlichten over onze producten en diensten van Mega en commerciële offertes uitsturen.
  • Organiseren van informatiesessies en klanten ontvangen op het kantoor.
  • Deelnemen aan de permanente verbetering van de klantbeleving en de werking binnen Mega.
  • Opstellen van brieven en deelnemen aan communicatiecampagnes van Mega. https://www.mega.be/nl/jobs

Votre profil

Formation(s)

ÉtudeDomaineDescription
Bachelier professionnel//

Expérience(s) professionnelle(s)

DuréeSecteurDescription
6 mois//

Description libre

  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoerenIs dit een job voor jou?
  • Je hebt een Bachelordiploma of relevante ervaring.
  • Je bent dynamisch, leergierig en je neemt graag uitdagingen aan.
  • Je staat graag in direct contact met de klant en je houdt van het oplossen van problemen.
  • Je werkt graag met een computer.
  • Je houdt van teamwork.
  • Kennis van het Frans is een pluspunt.

Langue(s)

LangueNiveauDescription
NéerlandaisTrès bonne connaissance/
FrançaisBonne connaissance/

Contrat

Régime de travail

Temps plein de jour

Type

A durée indéterminée

Salaire

Bijdragen aan een duurzame toekomst, waar energie voor iedereen duurzaam en betaalbaar is!Deelnemen aan de ontwikkeling van een lokale startup, met menselijke waarden.De mogelijkheid hebben om uw kennis en verantwoordelijkheden snel te ontwikkelen.Zich in een jonge en dynamische omgeving ontwikkelen, waar uw mening belangrijk is.Contract voor onbepaalde duur, voltijds, in het centrum van Leuven.

Contact

Nom du contact

Mevr. Laurine Fort

Localité

-

Chaque jour, de très nombreuses offres d’emploi sont diffusées via le site web du Forem. Et des dizaines d’autres sites sont à ta disposition également. Pour sauvegarder des offres d’emploi ou pour créer un système d’alerte personnalisé sur base des critères de recherche qui te correspondent, tu dois disposer d’un compte sur le site du Forem. Pour le créer, c’est par ici.